lørdag den 11. februar 2012

Hvad jeg blandt andet har lavet indtil nu.

Her kommer der nogle billeder af de ting jeg har fået lavet indtil nu. Jeg har desværre ikke været så god til at få taget billeder af det jeg har lavet, men der er dog nogle.

Først nogle cup cakes med mit første forsøg på at lave blomster.





"God bedring" kage til svigerfar.



Overraskelse til min kæreste.


Mine første forsøg på at lave figurer i fondant.




Endnu et forsøg på at lave blade.

"Romkugler"


Et forsøg :)

Chokolade, med nødder, marcipan, nougat osv.


Dessert, endnu en overraskelse til min kæreste.


Fødselsdagskage til min lille niece Signe :)



Kransekage til nytår.

1 kommentar:

  1. Melder mig som fast læser, og glæder mig til at se hvad din blog bringer...
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog også :-)

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)