lørdag den 30. juni 2012

"Arbejde" :)

Ja arbejde og arbejde, for noget tid siden gik jeg ned med en depression, og måtte give mine sidste måneder på 3.år htx op, jeg kunne simpelthen ikke mere :( øv det var træls...


Men nu prøver jeg at komme videre og er nu startet i praktik ved en bager. Jeg elsker at bage og kunne godt tænke mig at finde ud af om det var noget jeg kunne finde på at lave i min fremtid:) og nu bød muligheden sig til at komme i praktik, så jeg tænkte hvorfor ikke :)

Forleden dag skulle vi smører nogle kager op, og der var lidt rester til overs. Jeg fik med resterne lavet denne kage som jeg kunne glæde min kæreste med da jeg kom hjem.

Kagen er almindelige kagebunde, inden i var der flødecreme og toblerone creme, kagen er ligeledes smurt op med toblerone creme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom endelig med en kommentar :)