tirsdag den 20. november 2012

I morgen har Signe fødselsdag...

I morgen har Signe fødselsdag...


Min søde niece Signe har fødselsdag i morgen. Hun bliver to år og skal have kage med i dagplejen, den opgave greb jeg med det samme, det var jo en anledning til at fremstille et eller andet i køkkenet :)

Det blev til disse Chokolade cupcakes med flødeost frosting, derudover lavede jeg nogle små blomster til pynt :)

Opskriften kan du finde på min anden side (Klik her for at komme til opskrift), denne side er jeg ved at få op at stå, det tager sin tid og kræver en del bagværk, hvis du skulle have lyst til at få en opskrift ind på denne side er du velkommen til at kontakte mig på e-mail: mia_zafir@hotmail.com


Husk at deltage i og dele min give away (klik her for at komme til give away), ha en god aften :)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med Signe :) hun blev sikkert glad for de fine kager <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det kan du tro, alt der har med kage at gøre falder i god jord ved sådan en lille en :)

      Slet
  2. MUMS de kager ville jeg gerne have haft :-)
    har en give away igang på min blog som du meget gerne må deltage i http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)