lørdag den 17. november 2012

Julefrokost.. :)

Om lidt vil jeg drage til årets første julefrokost, hvor jeg skal have traditionel julefrokost mad, pakkeleg osv.

Jeg tror dog aldrig at jeg vil komme til at forstå det der med sild og snaps, men ellers er det jo meget hyggeligt at mødes, spise god mad, og ikke mindst have en omgang pakkeleg :)

Jeg elsker pakker, jeg elsker jul (som jo er lige rundt om hjørnet), og jeg elsker at vinde, derfor er denne "leg" også lige noget for mig og især når man så er så heldig at få en pakke eller flere med hjem :)

Min kæreste og jeg har været ude og købe et par gaver til legen i dag, og det er jo altid rigtig hyggeligt, synes så småt at man begynder at kunne mærke julen :)

Jeg skal faktisk ikke rigtig til flere julefrokoster i år, skal i til julefrokost og hvis hvor mange skal i så afsted til i år? :)


Her er pakkerne, kan i gætte hvad det er?:)




Husk at kigge forbi mit nye indlæg om cookies (klik her), hvor jeg også har lavet et fint billede der kommer ind på instagram senere i dag eller i morgen :)





Ha' en god aften, husk at deltage i min give away :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom endelig med en kommentar :)