lørdag den 15. december 2012

Jeg modtog ikke bare en men to..

Jeg har haft en lille pakkeleg igang her på bloggen (klik HER for at komme til indlæg). To herlige mennesker meldte sig Lissen og Kristine. Jeg sendte dem i gave hver, med følgende indhold (Alle produkter fra dr. oetker):

  • Kage mousse med jordbærsmag
  • Bagepulver
  • Brunkagekrydderi
  • pebernød krydderi
  • hjortetaksalt
  • honningkage krydderi
  • potaske
  • mandelmel

Jeg fik en gave fra hver igen. Begge gaver var helt fantastiske, der er ikke noget bedre end at modtage gaver, hvor man ikke kender indholdet :)

Fra Lissen modtog jeg et armbånd og en taske, begge hjemmelavede :)




Fra Kristine modtog jeg grydelapper, to flotte julehjerter og et fint julekort med en fin hilsen.



Husk at jeg stadig har en give away kørende her på siden, du kan stadig nå at deltage :)

Nu nærmer julen sig, hvad ønsker i jer og hvor skal i holde jul? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom endelig med en kommentar :)